Wat we doen

Communicatie is een breed begrip. Het opbouwen en onderhouden van (media)relaties is onze kracht. Goede relaties dragen bij aan het succes van een onderneming. We richten ons niet alleen op externe communicatie. De kracht zit ‘m in het opbouwen en verbeteren van relaties met alle belanghebbenden zoals partners, klanten, politieke beslissers, werknemers, beleggers en uiteraard de media. Communicatie in de breedste zin van het woord dus. In de meeste gevallen houden we ons bezig met een deel van dit spectrum. Soms alleen interne communicatie, soms alleen met media relaties. Maar steeds vaker ontwikkelen we concepten voor een compleet communicatieplan.

Vragen die we steeds stellen zijn:
  1. Welke doelgroepen zijn belangrijk?
  2. Hoe denken zij en hoe zijn ze te bereiken?
  3. Hoe formuleren we onze boodschappen en hoe en wanneer brengen we ze naar buiten?
  4. Wat zijn de meest geloofwaardige informatiebronnen?

We geven inzicht, ontwikkelen idee├źn en middelen, dragen zorg voor de implementatie van de communicatieplannen, voeren ze uit en evalueren het resultaat. Zo bouwen we structureel aan de reputatie van een organisatie en promoten hun producten en diensten.

CREW werkt volgens vaste afspraken over doelen, beoogde resultaten en tarieven.