coffee break

The CREW maakt graag kennis met organisaties en bedrijven die hun verhaal willen vertellen aan de juiste doelgroep.

.....

"CREW gelooft dat een goede samenwerking met partners en opdrachtgevers minstens zo belangrijk is als creatieve ideeën en de juiste communicatie strategie"

Inge gillissen

"Als je alles interessant vindt, komt het verhaal vanzelf. Na afronding van mijn studie HR Management ben ik gaan werken bij KLM. Via de enerverende wereld van KLM Passage op Schiphol ben ik terechtgekomen bij KLM Marketing, de eerste afslag richting het marcom vak. Vervolgens heb ik als redacteur en producer gewerkt bij Endemol TV Productions en bij MPC Münchmeyer Petersen (Hamburg) als marketing en communcatie adviseur. Uit die mix van ervaringen ontstond de basis voor CREW Communicatie. Wat mij motiveert? Ondernemen, klantcontact en de creatie van mooi storylines en strategieën waar klanten verder mee kunnen."

e-mail | LinkedIn


Liesbeth Chamuleau

e-mail | LinkedIn